Dzienniczek

Dlaczego każda kompania winna mieć swoją stronę internetową?

Obejrzałem ostatnimi czasy styl, który wiele osób sądzi za rozwojowy, ja za to mniemam takie nastawienie za na dobre nieodpowiedzialne. Mianowicie idzie mi o firmy, które decydują się zaoszczędzić kilkaset złotych (jednorazowo!) na stronie internetowej gdyż twierdzą, że profil na portalu społecznościowym jakim jest Fejs względnie Instagram w zupełności starczą i gwarantują im napływ klientów. Istotnie udzielam zgody z tym, iż już portale społecznościowe do bardzo dobre źródło ruchu i pozyskiwania ewentualnych usługobiorców dla naszych usług, ale… trzeba mieć w pamięci, iż naprawdę nie mamy żadnej kontroli nad naszą stroną. Na pozór – możemy opracowywać wszystkie opisy, wrzucać dowolne zsunięcia i nowiny na nasz profil, jednakże trzeba uwzględnić, że tak naprawdę to nie my jesteśmy właściciel naszej strony an portalu społecznościowym. Co się stanie jeżeli za niewiele miesięcy, albo lat dysponent z jakiegoś powodu zaplanuje usunąć nam konto? Kto wie nie spodobają mu się treści jakie wydajemy?

Reklama: ciekawy serwis

Jako wzorzec mogę przytoczyć stream’erkę ze strony twitch.tv której konto pozostało skasowane gdyż w własnej relacji na energicznie stwierdziła, że wedle niej we wszystkich państwach istnieją jedynie dwie płcie! Co jeżeli szczerze zmieni się algorytm biznesowy tych portali i zainicjują od stron firmowych żądać wielkich cen? Abyśmy w takiej bądź siostrzanej sytuacji nie pozostali z powszechną „ręką w nocniku” wita słowo dywersyfikacja. Chodzi tylko o dywersyfikowanie źródeł ruchu internetowego i otoczeń w których kupujemy interesantów, tak żeby nie podtrzymywać pełen wzoru biznesowego na jednym albo dwóch źródłach. W kazusie wszystkich wydatków które doświadczamy w związku z funkcjonowaniem kompanie kilkaset złotych na konstrukcję jakkolwiek by było prostej strony internetowej to dopiero mało. Nawet gdy nie obmyślamy jej aktualnie rozpatrywać jako kluczowy sposób na reklamę to aczkolwiek w mojej interpretacje trzeba ją mieć.

Zobacz: zobacz to